Thursday 5 May 2011

Kem SMG 2011


Hello. Today I going to speak in Malay, so I sorry for that.

OK. Mesti ramai orang tertanya apa Kem SMG tu. Kem tu mesti la boleh tahu sebab kem tu camp. SMG tu pula ialah Sekolah Malaysia Glasgow. Ok, kem tu dihadiri pada 28 dan 29 April. So siapa pergi kem tu tak dapat tengok Royal Wedding. 28 April adalah tarikh lahir adik lelaki saya. Dia sambut dekat kem tu, jadi saya tak dapat makan kek dia. T_T. Kem ini untuk mengajar mereka bersolat dengan cara yang betul dan perkara- perkara dalam Islam. Saya rasa rugi sangat tak dapat masuk dalam kem tu sebab saya tengok video ni, nampak mereka semua seronok. Tapi saya gembira kepada mereka semua.

Ini lah video yang saya katakan...




Saya suka sangat dengan lagu dalam video ini. Mungkin sebab berkaitan dengan kem ini lah. Sambutan Hari Jadi Danish Roslan adalah adik saya. Hehe. Pagi- pagi semua orang bersenam, siapa lambat kena ketuk kereta api banyak kali. LOL. Hhhmmmm, sedapnya BURGER dalam video ni. Slurp. Best- best nya sangat walaupun tak pergi. Saya tahu pengetahuan ini dari SINI. Enjoy!

Thank you for reading this post.

No comments:

Post a Comment